saritura in-naltime

Holy Is the Day: Living in the Gift of the Present – review

hidConsumator de biografii in orice forma am fost uimit de cea pe care Carolyn Weber o asternea pe hartie in anul 2001 – Surprised by Oxford. La acel moment autoarea isi descria calatoria inspre Dumnezeu dintr-o zona agnostic-indiferenta intr-un mediu nu prea prietenos crestinismului: Oxford University.

Intr-un fel registrul pe care Carolyn il propune acum este acelasi – il introduce pe cititor sa fie present la momente din viata ei. Holy Is the Day: Living in the Gift of the Present este o carte de introspectii, ganduri proaspete venite din partea unei scriitoare indraznete ce-si slefuieste admirabil cuvintele. Dincolo de stil impletirea situatiilor de viata cu principii biblice este remarcabila pentru o persoana ce a experimentat recent profunzimea relatiei cu Dumnezeu.

Autenticitatea cartii rezida in simplitatea si onestitatea prezentarii unor experinte personale prin care Carolyn Weber il face pe cititor parte la temerile,  caderile, gandurile ciudate dar si bucuriile vietii – prezente in nasterea gemenilor, noile provocari ale carierei sau mutatul in Canada.

Prin Holy Is the Day: Living in the Gift of the Present autoarea doreste a sublinia ca esenta si realitatea principiilor crestine se aplica la viata de zi cu zi rezultand o experienta frumoasa ce denota fragilitate, intelepciune si inteligenta. Cartea poate fi privita ca un puzzle interesant al lucrarii Duhului Sfant intr-o viata ce isi gaseste implinirea in relationarea la Dumnezeu.

Pregatirea in Literatura Romantica pe care Carolyn Weber o are, isi face simtita prezenta prin accente poetice ce dau un gust aparte gandurilor si meditatiilor personale. Autoarea isi dezvolta cu naturalete un stil compozistic unic, oferind imbinari de cuvinte puternice si simple, reale si patrunzatoare. Invitat de Intervarsity Press sa imi spun parearea despre noua aparitie am fost din nou surpins sa vad o scriere onesta, transparenta despre relatia cu Dumnezeu in toate momentele ei normale si speciale.

Cartea este de citit cand ai nevoie ceva clipe de liniste, normalitate si cred ca mai mult domnisoarele si doamnele vor gusta deplin valoarea acestui volum.

I am grateful and honored to have received a complimentary advanced copy from Intervarsity Press.

Purchase this book from: